نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2284
-
الف
+

خودمان را گول نزنیم کرونا بیماری سختی است

«مهران رجبی» با حضور در یک برنامه تلویزیونی، از دوران سخت ابتلا به کرونا سخن گفت.

به گزارش آی‌فیلم2، «مهران رجبی» بازیگر ژانر کمیدی تلویزیون ایران، با حضور در یک برنامه تلویزیونی، از دوران ابتلا به کرونا سخن گفت.

مهران رجبی که به تازگی پس از ابتلا به کرونا بهبود یافته است، با یادآوری دوران بیماری گفت: اجازه خروج از شفاخانه را نداشتم و در عرض ۱۵ روز ۱۰ کیلو لاغر شدم.

وی تاکید کرد: خودمان را گول نزنیم کرونا بیماری سختی است. آنقدر چشمم ترسیده است که بسیار مراعات می‌کنم. اوایل من هم مثل برخی افراد به سادگی فکر می‌کردم کرونا گرفتم و متوجه نشدم، اما خیلی رک بگویم این حرف‌ها نیست و خودمان را گول نزنیم.

وی افزود: من درگیر یک بیماری سختی شدم که شاید ابتدا مثل همه تصور می‌کردم یک سرماخوردگی ساده است، اما بعد از مراجعه به شفاخانه گفتند تو نوع خوبی از کرونا را گرفته‌ای اما اجازه خروج از شفاخانه را نداری.

بازیگر سریال «خوش نشین ها» در ادامه با تاکید بر لزوم رعایت نکات صحی خاطرنشان کرد: وضعیت صحی خوبی نداشتم و لطف خدا شامل حالم شد که زنده‌ام. یک ورزشکار با رژیم غذایی سخت در طول یک ماه 3 الی 4 کیلوگرم وزن کم می‌کند اما من بابت ابتلا به کرونا در ۱۵ روز ۱۰ کیلوگرم وزنم کم شد.

وی گفت: در پروژه سریال «صبح آخرین روز زندگی» کرونا گرفتم و بعد از بهبود سکانسی داشتیم که قبل از شفاخانه گرفته شده بود و ادامه سریال را که خواستیم فلمبرداری کنیم، آنقدر تغییراتم محسوس بود که کارگردان گفت شاید سکانس‌های قبلی را دوباره بگیریم. به مردم توصیه می‌کنم که مراقب باشند زیرا که کرونا بیماری سختی است.

بیشتر بخوانید:

«مهران رجبی» از دیدارش با بیماران مبتلا به کرونا گفت+ویدیو

«مهران رجبی» به کرونا مبتلا شد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
بهنام منصوری

الحمدالله که خطر از شما گذشت و الان سلامتید. خدا شما را در درجه اول برای خانواده تان و دوم برای جامعه هنری ایران محفوظ دارد.